Simulatorsenteret åpner

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 22. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-og nyheter i Trackman

Ikke før har golfsesongen blitt avsluttet, så åpner en ny! Simulatorsenteret åpner for fullt fra 1.november, med faste bestillinger og turneringer, men vil være åpent allerede fra førstkommende mandag for de som er ivrige etter å komme i gang!

Vi har fått nytt bookingsystem. Dette gjør det enkelt å booke flere timer samtidig, og betale ved bestilling. Enklere og raskere for alle parter! Alle aksjonærer vil bli lagt inn i det nye systemet fra start, for å få knytet disse brukerne til gruppen 'aksjonærer' slik at de får riktig pris ved betaling. Alle aksjonærer vil bli tilsendt brukernavn og passord på e-post kl.20.00 fredag22.okt.  Alle andre kan veldig enkelt opprette en bruker via nettsiden.

Trackman har også kommet med en del nytt siden sist. Den største nyheten er mange flere baner! Akkurat nå ligger det ca 130 baner i systemet, med 3 nye i snitt hver måned -det er mye golf!!

Ved siden av de mange nye banene, er turneringssystemet en stor nyhet. Dette gjør det enkelt å arrangere egne turneringer, å spille åpne turneringer, og å konkurrere med spillere over hele verden. Vi vil også benytte dette systemet til å spille våre egne turneringer. For å spille i Trackmans turneringssytem må man ha en bruker, og aller helst laste ned en app på telefonen. Man må ikke ha appen, men den gjør det veldig mye enklere å logge inn på maskinen når man skal spille en turnering!

Slik fungerer det; man kan enten sette opp en åpen turnering, som er tilgjengelig for alle som spiller simulator på Losby, eller man kan sende ut e-post invitasjoner. Når man mottar en invitasjon på e-post, så melder man seg på via en link. Deretter må man passe på å ha lastet ned Trackman appen på telefonen, og ha laget seg en bruker på denne (se en hjemmelaget 'bruksanvisning for dette nederst på siden).
Når man kommer for å spille, så logger man enkelt på maskinen ved å åpne Trackman appen på telefonen, og scanne en QR kode som vises på datamaskinen i simulatorsenteret, og man blir logget inn direkte. Alle turneringer som er tilgjengelige for deg å delta i vil vises under 'Tournaments' i menyen. Åpne turneringer ligger synlig for alle, mens invitasjonesturneringer åpnes når en som er påmeldt blir logget inn.

Alle data fra rundene dine lagres på din bruker, og du får et eget innendørs handicap. Man kan til og med gå gjennom hvert eneste slag i hver eneste runde -alt blir lagret. Dersom du ønsker å fjerne noe, så fjerner du det bare -men selv om du fjerner spilte runder, så vil ikke dette påvirke ditt innendør handicap.

Det er spennende muligheter med dette systemet, og vi gleder oss til å komme i gang for alvor, men kjører altså en liten 'testuke' først -uten faste bestillinger, turneringer og matservering. Fra 1.november skal vi være i gang for alvor, og ønsker alle hjertelig velkommen til simulatorspill gjennom vinteren!

Bestill simulator her