130 spillere trosset regn og vind.

Av: Ronny Engen  |  Publisert: 11. september 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

2 Shotgun-starter med alt fra kraftig nedbør til sol i løpet av dagen.

FCG Invitational, Nikkers Åpen, Connecting Ladies og damegruppen til Atlungstad utgjorde 2 shotgunstarter på lørdag.

FCG og Nikkers startet klokken 09:00 med lett nedbør, men med fantastisk godt humør og stor optimisme.
FCG hadde 16 startende lag og spillet var veldig bra med 12 lag under par. Vinnere ble Scheid-Bjørnstad/Horley fra Miklagard med – 8 slag. Trekkepremien ble vunnet av Heikki Palm Henriksen og Stefan Jørstad fra Losby. Waagø/Østgård fra Miklagard vant OoM for turneringen i år. Vi ønsker de god tur til Spania og finale 22-26 oktober 2017 på Las Collinas Golf & Country Club utenfor Alicante.

Resultatene finner du her.

Henrik Nicolai Ovenberg Sr. var som vanlig  ansvarlig for den tradisjonsrike turneringen for Noble nikkers spillere. Her var deltagelsen og de innlagte konkurransene like viktig som sluttresultatet. Mange fantastisk flotte antrekk, men også mye godt spill. Se eget om turneringen på Henriks Facebook side.

Connecting Ladies

Connecting Ladies og en damegruppe fra Atlungstad fortsatte turneringsdagen med start kl. 14:00. Disse opplevde til og med sol i løpet av runden.

Dette var siste konkurranse for CL i år og med meget god deltagelse en lørdag ettermiddag i september.  Ylva Johnsen fra Miklagard vant A-klassen på 73 slag, 3 slag foran Hege Gravvold fra Grønmo.
B-klassen ble vunnet av vår egen Berit Opøien.  Kjersti RInglund Dolvik fra Groruddalen vant C-klassen.

Resultatene finner du her.