Turneringskomiteen

Turneringskomiteens primære formål er å kunne gi medlemmene et tilfredsstillende og variert turneringsprogram som passer alle spillekategorier, og som bidrar til et godt, sosialt og idrettslig miljø.

Turneringskomiteen ønsker videre å bidra til å posisjonere Losby som en av Norges tre mest attraktive turneringsbaner. For å nå disse målene må komiteen inneha den nødvendige kompetanse og kunne disponere et tilfredsstillende støtteapparat.

Kjære Losbygolfere!

Turneringskomiteen gleder seg over at banene snart skal åpnes og vi kan starte opp med tunreringer. Turneringslisten for 2022 er ikke lagt ut, men uten Foss Netto foreløpig, grunnet usikkeråpning av banene.

•
  • Mer  informasjon om alle turneringen vil komme på nettsidene og i GolfBox. Det viktigste nå er å få alle datoene inn i kalenderen pluss å forberede seg til årets vakreste eventyr, Vårspretten!

Vi ønsker å sette opp en Mixed Match turnering som går gjennom sommeren. Vi håper på 32 påmeldte lag som i 2017 (en kvinne og en mann) og nå kan alle by opp til dans! Finn en partner du kjenner – eller spør en du kjenner litt mindre – og meld dere på i proshopen eller i Golfbox når dette blir klart.. Er du usikker kan du melde din interesse individuelt og vi prøver å sette sammen lag slik at alle interesserte kan spille.

Med 32 lag spiller vi cup over fem runder, 18 hull matchplay.
Spilleformatet er Greensomes (begge driver, deretter spiller man annen hvert slag) og vinnerne feires ved sesongslutt

Detaljert informasjon blir å få i proshopen, oversikt over resultater blir gjort kjent – det samme vil de ulike rundenes “utløpsdato”. Vi håper nok lag har meldt seg slik at vi kan starte første runde i juni.

Ut av startgropen, kvinner og menn….

Vi gleder oss til en innholdsrik sommer på Losby!

Vennlig hilsen Turneringskomiteen

Kontakt Turneringskomiteen