Simulatorsesongen slår i gang

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 27. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I november kan du vinne gratis spill resten av året!

Simulatorsesongen starter neste uke, og vi skal snart i gang med turneringer for de forskjellige medlemsgruppene våre. Vi kommer til å ha løpende turneringer som går ukentlig fra desember, og gjennom hele resten av innendørssesongen. Gjennom november kommer vi til å ha en egen turnering hvor man kan vinne gratis deltakelse for resten av året, så det kan lønne seg å komme raskt i gang!

Seniorene spiller mandager fra kl.09.00 - 12.00
Herrene spiller tirsdager fra kl.19.00 - 22.00
Det er enda ikke fastsatt hvilken dag damene spiller, men dette kommer vi tilbake til så snart som mulig. Innspill mottas!

Deltakelse koster kr.200,- pr.gang.

I november-turneringen kommer vi til å spille Losby på 25% av vanlig handicap, og netto slag, hvor to av de fire beste rundene blir tellende.

Førstkommende mandag og tirsdag blir det også spill for seniorer og herrer, men da bare en vanlig selskapsrunde -kanskje det kan være lurt å komme litt inn i simulatorgolfen igjen før man hiver seg på en turnering :-)

Meld deg på her så vi vet hvor mange som kommer

Vi håper at flere skal få øynene opp for simulatorgolf gjennom vinteren, og gleder oss til å komme i gang! Simulatorene er oppgraderte og bedre enn noen gang!

Her kan du legge inn vanlige bestillinger på simulator.