Simulatorsenteret åpner torsdag 1.november

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 26. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-en ny sesong begynner

Velkommen til sesongstart i innendørssenteret førstkommende torsdag!

Her på Losby er vi så heldige at vi bare så vidt rekker å avslutte en sesong før en ny begynner.
Som mange av dere fikk teste på slutten av sesongen i fjor, så har Trackman laget sin egen software for spill, og denne har nå 20 baner tilgjengelig. Det ser veldig bra ut, og ikke minst puttingen har blitt enda bedre.
Trackman er virkelig 'på ballen' for å gjøre systemet så godt som mulig, og oppdateringer kommer fortløpende.

Vi anbefaler alle som ikke har spilt simulator før om å komme innom og prøve. Det er både morsomt og sosialt, og ikke minst bra for å holde svingen ved like, eller gjøre forbedringer gjennom vinteren!

Velkommen!

Bookingen er åpen!

Ta kontakt med oss dersom du er interessert i en fast timebestilling.

Åpningstider innendørs 2018/2019:

Man-tors: kl.09.00 - 22.00