Pink Cup 2018

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 6. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

17.juni, til inntekt for kreftforskning

Kjære Losby-golfer,

17. juni er en av de viktigste dagene på Losby i 2018. Nesten ingen andre golf-aktiviteter er viktigere enn Pink Cup! Dette skjer bare en gang i året, mens de fleste andre turneringer er «gjentakende muligheter».

Vi oppfordrer dere… Kom til Losby, spill Pink Cup, ha det gøy og støtt Kreftforeningen!

Meld deg på her

I år er det enklere regler, flere muligheter, mye gøy for pengene og utrolig flotte premier, både til vinnerlagene  og for individuelle prestasjoner!

Hva med dette:
«Weekend opphold for to på Støtvig hotell, med frokost, tilgang til Spa og greenfee på Evje GK.
Turen kjører du i en lekker Lexus!  Verdi mer enn kr. 10.000,-  eller

«To smart-telefoner av ypperste klasse, verdi mer enn kr. 6.000,- pr. stk. eller

Hotell-opphold, hvite-varer, reiser og mye mer!

Velkommen til en stor dag og uforglemmelig sosial happening!

Følg med på FB og våre hjemmesider. Det kommer mer informasjon om spille-opplegg, sponsorer, premier, auksjon, og andre praktiske opplysninger. Dette blir moro!

Meld deg på her

Golf-hilsen fra Kompaniet og Golfklubben
Signert av Johan og Per

For deg som ikke har mulighet til å være med på turneringen er vi i år også med på den digitale innsamlingen. Se mer informasjon om denne her.