Pass på banen og hverandre!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 12. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nedslagsmerker, oppslått torv og godt humør!

Årets sesong er godt i gang, og banene begynner å komme seg etter en hard vinter.

Vi ønsker å minne alle om å passe godt på banene våre, og alle andre baner dere besøker gjennom sesongen. Nedslagsmerker og oppslått torv er spøkelser vi alle møter før eller senere, men om alle hjelper hverandre, og gjør så godt vi kan, så blir det bedre for alle.

Det sammen gjelder for hvordan vi forholder oss til hverandre. Husk at alle har vært nybegynnere en gang, og at det er viktig å ta vare på de som er nye i spillet! Det er helt greit å gi tips og informasjon om hvordan man eventuelt kan gjøre ting på en bedre måte, men gjør det på en hyggelig måte!

Golfbanen er et sted hvor vi kommer for å ha det hyggelig, og man kommer som regel lengre med et smil enn med kjefting -uansett om man snakker til golfere, turgåere eller footgolfere.

Pass godt på banene og hverandre, og husk Losby Golfklubbs kjerneverdier; vi skal være inkluderende, gjestfrie og nytenkende, og Losby skal være et godt sted å være -for alle!

God runde! :-)