Ny pro på Losby

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 13. mars 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hasse Ohlsson på plass på Losby

Hans Ohlsson, eller Hasse -som er det navnet han svarer til, er på plass på et snøfyllt Losby midt i mars, og er klar for å ta fatt på nye oppgaver. På bildet ser du Hasse til venstre, sammen med vår nye butikksjef Erik Prawitz, også han fra Sverige.

Hasse er ny pro her på Losby, og skal i utgangspunktet ha hovedansvar for juniorene, men også ta seg av både medlemmer og nybegynnere gjennom Veien til Golf kurs utover sesongen.

Hasse er 24 år gammel, og kommer fra Ljusdal i Sverige. Han er utdannet gjennom PGA of Sweden, og tross sin unge alder har han jobbet med golfinstruksjon i hele åtte år(!) Først i sin hjemmeklubb i Ljusdal, senere ett år i Strømstad, og nå sist to år på denne siden av grensen, hos Skjeberg Golfklubb.

'Jeg gleder meg til å komme i gang her på Losby, og håper å kunne bidra med positiv energi og være med å løfte både klubben og medlemmene,' sier Hasse -som nok ikke er spesielt fornøyd med været vi har å vise frem på Losby akkurat nå.

'Som golfer så vil man selvfølgelig være ute, men med så fantastiske innendørsfasiliteter som det finnes her på Losby, så kommer man seg i alle fall bedre gjennom vinteren enn de aller fleste andre steder her oppe i nord.'

Hasse har en moderne tilnærming til instruksjon -både når det gjelder sving og mennesket bak svingen, og han gleder seg til å komme i gang, og bli bedre kjent med dere alle sammen.

Hasse vil bli tilgjengelig for booking gjennom Golfbox så snart vi har dette på plass. Frem til da kan han nåes direkte på mail, eller gjennom telefon til shoppen:  452 29 083.