Losby på 2.plass i Pink Cup finalen

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 18. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

59-runde holdt ikke til seier

Losbys lag i finalen i Pink Cup besto av Petter Ødegård, Christoffer Hansen, Kenneth Solberg og Joakim Bjørkhaug -og de gjorde sine saker bra på Oslo Golfklubbs bane på Bogstad.

En scramble bestående av 11 birdies og resten par høres jo helt greit ut. 61 slag brutto og 59 netto var allikevel hele syv slag bak vinnerlaget fra Atlungstad. De leverte en runde bestående av 7 birdies og hele 3 eagles -og ingen av eaglene var på par 5 hull!! De gikk altså 59 brutto og 52 netto -uslåelig!

Vi gratulerer gutta våre med god innsats!

I årets sesong har 67 klubber og 2700 spillere deltatt i Pink Cup, og det innsamlede beløpet endte totalt på 1 354 924 kroner, en økning på over 50 000 kroner fra i fjor. Pengene blir øremerket til forskning på brystkreft.

Losby var i år tredje beste klubb i landet med kr.95 900,-