Losby Open 2019

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 18. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En turnering til støtte for juniorgruppa!

Lørdag 22.juni inviterer juniorgruppen alle medlemmer, sponsorer og venner til scramble-turneringen Losby Open.

Turneringen er åpen for alle, og overskuddet går uavkortet til barne og junior-arbeidet i klubben.

Man kan melde seg på som lag, eller som enkeltperson -så blir man satt inn på et lag.

Fra sponsorer og leverandører har vi fått en rekke fine premier som deles ut både etter prestasjon, og ved tilfeldig trekking. Underveis i runde kan du kjøpe lodd for å øke dine vinnersjanser. Dette blir moro -med overraskelser underveis og gode muligheter for å knytte nye kontakter i tillegg til å støtte våre juniorer.

Inkludert i turneringsavgiften byr vi på enkel lunsj fra grillen etter endt runde.

Priser:
350 kr. pr. pers. Greenfee inkludert for alle Losby-medlemmer, uansett type medlemskap.

Ikke-medlemmer betaler Greenfee kr.200,- (ordinært kr.850,-)
Husk å anmode om bil kr.350,- dersom det er ønskelig.

Greenfee og billeie betales ved fremmøte.

Alle inntekter unntatt greenfee for gjestespillere går uavkortet til barne- og juniorarbeidetr ved Losby GK.

Registrering fra kl.08.00, shotgun start kl.09.00. Spørsmål?  Junior@losby.no

Påmelding i Golfbox