Losby Open 2018 -en turnering for alle

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 8. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

-til støtte for juniorgruppa!

Lørdag 23. juni inviterer juniorgruppen alle medlemmer, sponsorer og venner til scramble-turneringen Losby Open. Det blir en morsom og sosial turnering for spillere i alle aldere og ferdighetsnivåer!

Alle inntekter går direkte til juniorgruppen på Losby!

Shotgunstart kl 09:00 på 18 hulls banen Østmork.
Deltakeravgift: 350 kr. for alle medlemmer uansett medlemskap.
Greenfee for alle ikke-medlemmer tilkommer: kr.200,-
Lunsjgrill og premieutdeling er inkludert i prisen.

Påmelding via Golfbox

Spørsmål? Junior@losby.no

Dette blir moro og med gode muligheter for å både knytte nye kontakter i tillegg til å støtte våre juniorer som får hele overskuddet.

Velkommen!

Scramble: Spillerne i en flight spiller på lag. Alle slår ut, og laget velger den beste ballen. Deretter spiller alle videre herfra, og slik fortsetter man til ballen er i hullet. En snill og morsom spilleform som passer for alle -uansett nivå! Her hjelper man hverandre, og oppnår stort sett mye bedre resultater enn man klarer på egen hånd.