Ladies European Thailand Championship

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 21. juni 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

God åpning av Karoline Lund!

Karoline Lund er endelig i gang med turneringsspill igjen, og denne uken er det Ladies European Thailand Championship som går av stabelen i Pattaya i Thailand.

Førsterunden til Karoline var stabil, og hun unne signere på et scorekort på par, etter fire birdies og fire bogeys. Slik vi har forstått det så spilles turneringen på to baner på Phoenix Gold Golf and Country Club; Mountains banen og Ocean banen, men vi kan ikke se av livescoringen hvilken av banenene Karoline har spilt på førsterunden.

Det er hele 126 spillere i feltet, og Karoline ligger på en foreløpig delt 24.plass etter den første runden. Kjempegod start for Losby-jenta!

Lykke til videre Karoline!!

Følg turneringen her.