Klubbmesterskap i Simulatorgolf

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 6. april 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvem er best på kunstgress og lerret?

Denne helgen er det klart for Klubbmesterskap i simulatorgolf!

Denne gangen deler vi inn i to klasser:

A-klassen, hcp +8 - 9,9, spiller brutto slag. Menn spiller fra Champions tee, damer fra Mens Tee (høres merkelig ut -vi vet!).
B-klassen, hcp 10 - 36, spiller Stableford med 3/4 hcp. Menn spiller fra Pro tee, damer fra Ladies Tee.

Turneringen spilles over to runder uten cut. På lørdag starter den første runden kl.10.00, og den andre runden kl.14.00.
Angi om du ønsker tidlig eller sen starttid på lørdag i påmeldingen, så forsøker vi å ta hensyn til det så langt det går.
Andrerunden spilles etter lederball prinsippet, hvor de som ligger best an går sist.

I 2017 var det Max Hartmann som stakk av med seieren på -2.

Kan denne tuktes??

Meld deg på i dag!