Klubben i mitt hjerte

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 15. november 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Stem på Losby og hjelp klubben å få inn ekstra penger!

Norges idrettsforbund, SpareBank 1, P4 og Dagbladet står sammen om kampanjen Klubben i mitt hjerte.

Reglene er enkle. Klarer klubben å samle 50 stemmer eller mer i løpet av ett døgn, er klubben med i trekningen av tre dagspremier på 10.000 kroner fra SpareBank 1. Med en gang et idrettslag har oppnådd 50 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner. Et idrettslag som oppnår 50 stemmer hver dag i kampanjeperioden kan delta i totalt 10 trekninger. Vinnersjansene er derfor store!

Vær med og stem frem Losby Golfklubb på www.klubbenimitthjerte.no

Kampanjen varer fra 11.november til og med 24.november, så gå inn og stem så mange dager som mulig!