Karoline spiller LET Access

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 9. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sjetteplass på Karoline i Sverige

Karoline fikk en tøff start på LET Access turneringen 'Anna Nordqvist Västerås Open', men slo tilbake så det sang!

Førsterunden ble tøff for Karoline, og hun gikk av med 76 slag (+4), etter fem bogeys og bare en birdie, og måtte overnatte langt nedde på resultatlisten. Men Karoline slo tilbake med en kjemperunde allerede dagen etter! 68 slag og -4, dagens beste runde, og plutselig var hun tilbake i det gode selskap igjen! Hele seks birdies og en eagle mot to bogeys og en dobbel ga et fargerikt scorekort, men et resultat å skrive hjem om!

Avslutningen ble kanskje ikke helt som hun hadde håpet, også den av det fargerike slaget, dessverre med mer blått enn rødt. To birdier og enda en eagle ble kontret av tre bogeys og en dobbel. 73 slag (+1) ga en totalscore for turneringen på +1, og delt 6.plass.

Bare tre spillere var under par for turneringen, og vinneren Emie Peronnin, vant på suverene -5.

Kjempesterkt å reise seg etter en tung åpningsrunde Karoline, og hente inn et hederlig resultat!
Vi gleder oss til fortsettelsen allerede neste helg i Bossey Ladies Championship 2018!

Lykke til Karoline!

Denne turneringen kan du følge her