Karoline Lund imponerte i Australia!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 5. februar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gratulerer med knallsterk debut Karoline!

For de som lurte på om Karoline Lund har det i seg å spille golf på høyeste nivå i Europa, så kan de ta en kikk på resultatlisten fra helgens turnering i Australia.

Delt 14.plass i sin første start som profesjonell er rett og slett imponerende! Gratulerer så mye Karoline! Dette var moro!!

Etter runder på 74, 70, 74 og 72, med birdie - birdie avslutning på sisterunden og totalt -2 for turneringen, kan ikke Karoline si seg annet enn fornøyd med helgen! Å spille golf foran et så stort publikum kan gjøre mye med nervene til en ung Losby-jente, men her var det tydeligvis ikke mye å frykte. Knallsterkt!

Allerede på torsdag starter Actewagl Canberra Classic på Royal Canberra Golf Club, så nå gjelder det bare å nullstille og finne godfølelsen igjen. Lykke til Karoline!

Følg turneringen fra natt til torsdag her.

Fullt hus og stormende jubel på 13th Beach Golfclub i helgen, hvor Karoline spilte sin første turnering som profesjonell.