Karoline fortsatt god.

Av: Ronny Engen  |  Publisert: 11. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I Ladies Norwegian Open, proffturnering på Moss & Rygge, ble det 7. plass

En boogie på hull 16 ødela en pallplass for Karoline. Hun spilte turneringen på par og var med det kun et slag bak pallplassen.
Hun ble beste amatør og kun slått av Mariell Bruun fra Larvik av norske spillere. Våre proffer, Marianne Skarpnord, Marita Engzelius, Cesilie Lundgreen og Rachel Rastad måtte se seg slått av vår unge stjerne.
Vinner av turneringen ble Sarah Nilsson fra Kristianstads Golfklubb i Sverige med 4 under par.
Bilde viser Karoline som beste amatør og vinneren Sarah.
Dette er den eneste proffturnering for damer i Norge 2017. Turneringen ble spilt over 36 hull torsdag og avsluttet med 18 hull fredag.

Resultatlisten finner dere her.