Karoline biter fra seg

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 11. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Spiller EM for lag i Portugal.

Karoline Lund spiller EM for lag i Portugal. Losby-jenta har startet bra, og gikk tirsdagens runde på 69 slag. Med det ligger hun forelpig slaget bak de som leder, på en delt femteplass individuelt. Karoline startet runden fantastisk, med tre birdier på rad, et par, og enda en ny birdie. Hun var altså -4 etter fem hull. Hun greide dessverre ikke holde den marsjfarten så lenge, og spilte en bogey og resten par på de resterende tretten hullene.

Forløpig ligger Norge på sjetteplass i lagkonkurransen, men det er lagt igjen enda. De andre jentene som utgjør Norges lag er; Celine Borge, Renate Grimstad, Marthe Wold, Stina Resen og Karoline Stormo.

En god start for Karoline og Norge! Det blir morsomt å følge med videre!

Herrene, som spiller i Østerike, leder i skrivende stund lagkonkurransen.

Her kan du følge damene.
Her kan du følge herrene.