Jarle 1212 -årets morsomste veldedighets-turnering!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 30. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Legg inn forhåndsbud i auksjonen!

Hold deg fast – Jarle 1212 slår til igjen!

Vi gjentar suksessen fra i fjor og gir så mye vi kan til stiftelsen Organdonasjon!

Lørdag 11.juli er det igjen klart for årets morsomste veldedighets-turnering.
Formatet er Texas Scramble step aside for 5-mannslag. Det betyr at den som slo valgt ball, avstår fra neste slag inntil ballen er hullet ut. Herrer spiller fra tee 48 og damer fra 38. Hcp 15% av lagets totale hcp. Shotgun start kl 09.

Her blir det mange morsomme aktiviteter som favoriserer både gode og mindre gode spillere. Vinnerlaget har færrest netto slag.

Her kan du lese mer om bakgrunnen for Jarle 1212 i en sak publisert på norskgolf.no i forbindelse med fjorårets turnering.

Meld på et helt lag for kr. 1.500,- eller meld deg på individuelt for kr. 300,-.
For den prisen får alle også noe å bite i. Turneringen er åpen for alle, og ingen betaler greenfee!

Påmelding i Golfbox

Her gjelder først til mølla, og vi regner med stinn brakke!

La lommeboka bli igjen hjemme, med mindre du vil by på parkeringsplassen som auksjoneres bort under premieutdelingen, eller et fantastisk Taylor Made sett som auksjoneres bort til høystbydende over kr.5.000,-

Registrering fra kl 08 og viktig informasjon gis ved øvingsgreen kl 08:30.

Auksjon -også for de som er forhindret fra å bli med på selve turneringen.

For de som ønsker å bidra til en god sak, eller rett og slett bare sikre seg et smykke av et golfsett, eller en parkeringsplass rett ved broen -så nærme Godset man kommer, åpner vi muligheten for å legge inn bud i auksjonen via e-post. Du kan by på en egen parkeringsplass på Losby i ett år, eller et P7TW jernsett -et smykke av et golfsett designet av Tiger Woods, og levert med Tigers egne specs i en flott eske. Gjør seg nesten like godt på utstilling som i baggen.

Alle inntekter går direkte til Stiftelsen Organdonasjon.

Her kan du legge inn ditt bud -som vil bli matchet mot budene som kommer inn på selve turneringsdagen.