God påske!

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 8. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Driving range og kunstgressgreen er åpen for medlemmer!

Vi i Losby Golfklubb ønsker alle våre medlemmer og gjester en riktig god påske!

Driving rangen og kunstgressgreenen er åpen i påsken, fra kl.10.00 - 18.00 -kun for medlemmer, og kun ved tidsbooking i Golfbox, så vi håper at noen av dere bruker litt tid, og kommer i gang med golfsesongen her.

Mattene bookes for en time av gangen -fem stk hver hele time (oppe på taket), og fem stk hver halve time (nede på asfalten). Kunstgressgreenen har plass til tre stk hver hele time. Alt bookes i Golfbox.

Vestmork åpner tirsdag etter påske, og tidsbookingen åpner mandag kl.12.00.

Vær ditt ansvar bevisst
Smittefaren har ikke blitt mindre fordi om myndighetene åpner for å kunne drive idrettslig aktivitet med restriksjoner. Vi praktiserer maks 5 personer og minimum 2meters avstand i alle tilfeller! Vi påpeker at det er viktig at alle  må følge disse reglene -uavhengig av hva du personlig måtte mene om nødvendigheten av den enkelte regelen. Det er viktig at vi minimerer risikoen for smitte, og unngår at noe kan slå tilbake på oss og forårsake at golfanleggene blir stengt igjen!