Foss Netto 2022

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 16. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 25.6, kl.09.00

Det er straks klart for en av de mest tradisjonsrike turneringene vi har her på Losby; Foss Netto, hvor vi kårer klubbens beste spillere med handicap.

Nytt av året er egen dameklasse, og vi håper at dette kan inspirere flere damer til å melde seg på!

Turneringen er kun åpen for medlemmer i Losby Golfklubb. Startkontingenten er kr.100,- og greenfee for de som ikke har spillerett på 18-hullsbanen er kr.400,-. Alt betales ved påmelding i Golfbox.

Det spilles slagspill med maksimum score, eller såkalt slaggolf, hvor maks score på et hull er hullets par +4. Hvis man ikke har hullet ut til da, plukker man opp ballen, og skriver par +5 på scorekortet.

Det vil si at maks score på par 3 blir 8 slag, par 4 blir 9 slag, og par 5 blir 10 slag.

Shotgun start kl.09.00, seneste oppmøte kl.08.30.

Vel møtt :-)

Påmeldingsfristen er 21.juni kl.20:00 -ingen etteranmeldinger!!

Meld deg på her