Bli med å utvikle golfen på Losby

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 22. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Valgkomiteen søker kandidater til verv i klubb og park.

Valgkomiteen i Losby Golfklubb og Losby Golfpark AS ønsker å komme i kontakt med deg som har et sterkt engasjement, og et ønske om å videreutvikle golfen på Losby.

Losby Golfpark AS eier og drifter golfanlegget.
Losby Golfklubb drifter hele tilbudet til medlemmer og gjester.

Både Losby Golfklubb og Losby Golfpark AS trenger medlemmer/aksjonærer med ulik bakgrunn til ulike verv i neste periode. Valgene foregår på Årsmøtet i Losby Golfklubb og Generalforsamlingen i Losby Golfpark AS, den 15.februar 2022.

På Årsmøtet i Losby Golfklubb skal det velges:
- Styre
- Kontrollutvalg
- Disiplinærutvalg
- Komiteledere

På Generalforsamlingen i Losby Golfpark AS skal det velges:
- Styre

Ja, du er en god kandidat
Vi i valgkomiteen er helt sikre på at det finnes gode kandidater i alle deler av klubben. Uavhengig av ferdighetsnivå og alder. Alle medlemmer kan bringe viktig kunnskap og engasjement til klubben.

Hvordan går du frem?
Losby er en stor klubb med mange medlemmer, og det er vanskelig å ha oversikt over alle medlemmene og hva de kan bidra med. Ta derfor kontakt med en av oss i valgkomiteen dersom du ønsker å bidra, enten det er i styret eller i en av komiteene.

Hva slags kompetanse ser vi etter?
Et godt styre eller utvalg/komité har et mangfold av erfaringer. Av personlige egenskaper kommer initiativ, handlekraft, evne til refleksjon samt humor alltid godt med.

Hva skjer når du har meldt din interesse?
Aktuelle kandidater blir kontaktet av valgkomiteen. Det er et stort puslespill som skal legges, så det kan ta tid før du hører noe. Alle kandidater vil få bekreftelse på at valgkomiteen har mottatt forslaget, og en tilbakemelding på om vi foreslår deg, eller ikke, i denne omgang.

Valgkomiteen Losby Golfklubb og Losby Golfpark AS
Joakim Bjørkhaug, leder (E-post: joabj87@gmail.com Mobil: 977 69 234)
Christoffer Hansen
May Brørby