Årsmøte og generalforsamling

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 28. februar 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Protokollene er klare

Protokollene fra årsmøte og generalforsamling er klare
_______________________________________________________________________________________
Årsmøte og generalforsamling holdes, som kjent, tirsdag 15.februar kl.18.00. Møtene vil bli holdt i Meyersalen på Losby Gods. I tillegg vil møtene være tilgjengelig på nett for de som ønsker å unngå å samles i en større gruppe.

Skal du delta på fysisk møte -møt opp på Losby Gods (ingen påmelding).

Skal du delta på nettmøte: meld deg på i lenken(e) under.
For å ha kontroll på antall deltakere, og at de som har meldt sin interesse er møte- og stemmeberettiget, er det opprettet påmelding til de to møtene i Golfbox.

Meld deg på digitalt årsmøte i Losby Golfklubb her.
-dette er kun for klubbens medlemmer. Dersom du ikke er medlem vil du ikke kunne melde deg på.

Meld deg på digital generalforsamling i Losby Golfpark AS her.
-dette er kun for aksjonærer i Losby Golfpark. Dersom du ikke er aksjonær vil du ikke kunne melde deg på.
-dersom du har fullmakt fra andre, må fullmaktsskjemaet signeres, scannes og sendes inn til per@losby.no innen kl.16.00 mandag 14.februar.

Påmeldingsfristen for begge nettmøtene er mandag 14.februar kl.16.00.
Lenke til møtene sendes til de påmeldte på e-post i forkant av møtet.

Dersom det er noen spørsmål i forbindelse med deltakelse og/eller påmelding, ta kontakt med Per på per@losby.no.