9-hulls medlemskap i Losby Golfklubb

Av: Øystein Schille  |  Publisert: 3. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kun kr.3.000,- for første sesong for nye medlemmer!

Et 9-hullsmedlemskap i Losby gir fri tilgang på spill på 9-hullsbanen vår Vestmork -en flott 9-hullsbane som byr på utfordringer til spillere på alle nivåer. Et medlemskap her kvalifiserer også til spill på hovedbanen Østmork til gjestepris (kr.500,- pr.runde).

Første året: kun kr.3000,-
(gjelder kun nye medlemmer -benytt det vanlige innmeldingsskjemaet, vi sørger for riktig pris. Kan ikke kombineres med tilbud om gratis VTG kurs).

Årskontingent 9-hulls medlemskap:  kr.4.700,-

Betaler kr.500,- pr.runde på Østmork, men har ikke mulighet til å ta med gjester til gjestepris. Bookingtiden er 6 dager før spill.

Meld deg inn i Losby Golfklubb